maandag 3 juli 2017

freubelen met de Cathedral window

Bij ons op de quiltgroep heeft Ineke ons de Catredral window uitgelegd. Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb lekker zitten freubelen met lapjes. Het is ook een toer om de goede kleurtjes bij elkaar te krijgen. Maar hier ben ik wel tevreden mee.


Tot zover alles uitgelegd, de puntjes zitten nog niet vast, want eerst moest de afwerkrand eraan gezet. Later maak ik verstekhoekjes.


Op deze foto zien jullie dat ik er ook nog een groen lapje eronder heb gefrutseld, alleen in de hoeken en een in het midden. Ik geloof in een apart effect. Moet nog blijken, maar zo ga ik verder freubelen.
Op de kruispuntje wil ik later bloemenknoopjes zetten.

1 opmerking:

Guusje, zei

Wat leuk de cathedral window blokjes die hoop ik ook ooit eens te maken.