donderdag 9 februari 2012

Goed gelukt

Vandaag had ik het gevoel dat het moest lukken. Er ging nogal wat voorbereiding aan vooraf eer ik dit blokje kon maken. Dit liefdesteken hadden mijn dochter en schoonzoon destijds op hun trouwkaart gezet die zij helemaal zelf ontworpen hadden. Dit teken hoort natuurlijk ook op de japanse sprei. Ik wilde daar een applicatie van maken, dus eerst met het borduurprogramma aan de slag om dit te maken, was best lastig om de goede volgorde neer te zetten. Dan naar de borduurmachine en maken. Het ging geweldig in een keer goed en daar ben ik heel erg blij mee.

10 opmerkingen:

Lida zei

Wat gaaf zeg, jij bent echt een heel goede met je borduurmachine! Wow, daar zullen ze van onder de indruk zijn! Groetjes
lida

Ria zei

Die is echt goed gelukt. Heerlijk he als het in een keer goed gaat.
Groetjes
Ria

Johanna Zweden zei

Wat schitterend Joke
groeten van je naamgenoot

Ineke zei

Wow, wat mooi!!! Zeer goed gelukt. Groetjes

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat goed gelukt, prachtig, Joke!
Groetjes, Cisca

Hermie zei

Prachtig, wat ben je toch een kunstenares

Chris zei

Supermooi Joke. Leuk om dat zelf zo helemaal uit te werken!

Guusje, zei

Hij is geweldig mooi geworden.

Ada zei

Heel mooi Joke en ik kan wel begrijpen dat je er blij mee bent want het maken van een patroon in het borduurprogramma is ook een hele klus en hij is inderdaad prachtig gelukt

Ansje zei

Ha Joke, Wat is die mooi gelukt! Vind het superknap van je.Kan me helemaal voorstellen dat je daar blij mee bent. Groetjes Ansje