vrijdag 9 september 2011

Het beloofde kantborduurpatroontje

Hier dan het beloofde patroontje n.a.v. mijn vorige blogje.


Te gebruiken borduurstof:        Aida 7st/cm.

Borduren met 1 draadje DMC zijde.De bovenrand is in donkerblauwe kruissteekjes geborduurd.
x is kruissteek.
/ is eenmaal van gaatje schuin naar volgende gaatje.
schuine lijntjes zijn lichtblauw.
Rechte doorlopende lijnen zijn donkerblauw. Het patroontje is of donkerblauw of een afstekende kleur garen. De lijntjes schuin en recht tussen de doorlopende lijnen (punt) zijn lichtblauw.
Dit patroontje is maar een gedeelte, op de tekening staat met een accolade aangegeven wat een patroondeel is. Door dit deel er steeds tussen te borduren kan je het zo lang maken als je wilt.
Ik wens jullie veel plezier met dit kantborduurpatroontje.

3 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Dank je wel, ik heb het opgeslagen.

Groetjes
Ines

Lida zei

Zo dat ga ik dus snel opslaan en dan hoop ik binnenkort tijd te vinden om het te borduren! Bedankt en ik hoop nu maar dat het net zo mooi wordt als bij jou! Groetjes
Lida

Ria zei

Leuk, dankje ik heb hem opgeslagen, ga binnenkort starten als ik tijd heb. hum hum, nauw ja wat in het vat zit......
Fijn weekend Ria