vrijdag 29 januari 2010

Fiberkaarten maken

Fiberkaarten maken met de borduurmachine is ook een erg leuke bezigheid. De kaart groeit onder je handen tot een mooi exemplaar. Je begint met de omtrek een keer te borduren op scheur en trek vliseline, daarop leg je een lapje stof waarop je je borduurtje wilt maken. Deze naai je op dezelfde manier met deze omtreksteek vast. Dan borduur je je plaatje. Dan plak je een achterkantlapje onder je borduurring met tijdelijke lijm en stik ook dat weer met die omtreksteek vast. Zorg ervoor dat nu alle lapjes bovenop en onder je borduurring afgeknipt zijn tot de stiklijn. Nu kan je de afwerkrand borduren.

2 opmerkingen:

willeke zei

Ziet er erg leuk uit. Ik houd het nog maar even bij hand stitcheren. Ik ben nog nieuw, dus ik kijk mijn ogen uit wat voor moois mij allemaal passeert
groetjes, willeke

Anoniem zei

ha, I will experiment my thought, your post bring me some good ideas, it’s truly amazing, thanks.

cheap nolvadex