woensdag 19 oktober 2016

Lekker bezig

Ja, ik ben lekker in de weer. Ik probeer om de dag een uur te lopen en dat bevalt prima. Sinds in mijn wandelingen maak ben ik al twee kilo kwijt. Onderweg deze foto gemaakt. Het ging mij alleen om die bewerkte boomstam, die stond los op dat grasveld, maar omdat de achtergrond lekker groen was lijkt het net een complete boom. Leuk he.


Ook fiets ik normaal naar de Karperhoeve-bee, maar afgelopen dinsdag was het niet fijn weer om ongeveer 12 km te fietsen, dus de bus gepakt. Het was de borduurbee, helaas geen soep van Co, zij was naar China op een handwerkreisje. We gunnen haar dat van harte en maakten het onszelf gezellig. Helaas de foto krijg ik niet goed gedraaid, dan komt ie ondersteboven hier, dan maar geen foto.

Inmiddels is de japanse sprei zover dat ik alleen een nieuwe buitenrand moet maken, maar de goede stof heb ik nog niet, dus op zoek.


Ook heb ik nog een mooie siggie ontvangen uit Duitsland. Stephanie bedankt.

Dit was even van alles wat, nu eerst wat huishoudelijke klusjes, die komen ook helaas steeds terug.



3 opmerkingen:

Ria zei

Wat een mooie quilt, veel succes met het zoeken naar een rand, maar dat zal je vast wel lukken.

Chris zei

Je sprei wordt wel PRACHTIG hoor! En wat goed dat je zo regelmatig loopt. Zou ik ook moeten doen .......

Frederika zei

Wauw wat een pracht sprei. :-)