woensdag 18 september 2013

Mijn "Circle of Life"

Dit is de naam van mijn nieuwe quilt voor ons bed.
Ik was al aan het verzamelen en vandaag de middenster aan het inkleuren met mijn lapjeskeuzes. Deze ster staat ook in EQ7 dus een leuke klus.



Ik heb de kleurtjes voorzien van een cijfer dan kan ik het makkelijk bij elkaar zoeken. 
Voor de inkleuring heb ik mijn eigen volgorde gekozen, is dus anders als het plaatje van de oorspronkelijke quilt.
Op deze link staat een tutorial hoe je deze ster moet naaien.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Mooi project en mooie naam!!! Dank je wel voor de tutorial, altijd handig!

Groetjes, Ineke

Ans zei

Wat een mooie kleuren en een mooi patroon. Het zal wel een hele klus worden.

Chris zei

Ontzettend leuk werk, kost wel tijd, maar geeft ook heel veel voldoening. Succes er mee!