dinsdag 22 januari 2013

Nieuwe inspiratie

Vandaag schijnt het zonnetje waardoor ik weer nieuwe zin heb gekregen. Ach, veel kan ik niet buiten doen, te glad voor mij dus ben ik lekker in de weer geweest met alles wat in mijn hobbyruimte staat. Ik ben met een paar blokjes tegelijk bezig voor de japanse sprei. Borduurpatroontjes maken en borduren, applicaties maken, stofjes snijden. Lekker prutsen dus. (ondertussen nog wat was wegwerken, helaas)
RaRa wat wordt dit? Ik hoop jullie morgen meer te kunnen laten zien.

Ondertussen nog even mijn Amaryllis laten zien, die wordt erg mooi. Hij heeft twee knoppen, uit een daarvan komen 5 bloemen, en dat ZONDER water te geven. De bol is namelijk gedoopt in kaarsvet met een kleurtje en staat op wit zand in een glazen vaas. Echt bijzonder om te volgen.

Nou tot morgen hoop ik. Misschien ook even leuk om op mijn andere blog te kijken, ik heb mijn eigen postzegels gemaakt.
PS: De nieuwe Quiltmania ligt in de winkel!


4 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Jij verveelt je ook geen moment en wat is je amaryllis mooi en dat zonder water, apart.

Groetjes
Ines

Lida zei

Geen idee wat het moet worden, maar je hebt een mooie Amaryllis! Genieten, groetjes
Lida

Monica zei

Ja, het weer is inderdaad alleen geschikt om binnen te blijven en leuke handwerkjes te doen. Prachtig die amaryllis, en wat bijzonder zonder water en in kaarsvet

Chris zei

Je bent dus lekker bezig Joke. Geen verveelmoment. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden!