donderdag 30 juni 2011

Kantblog

Graag wil ik jullie laten kennismaken met een kantblog uit België van Gisela Altrye, zij is al heel wat jaartjes kantdocente en laat op haar blog ontzettend veel mooie en uiteenlopende soorten kantwerken zien. Dit blog is meer dan een bezoekje waard. Wat mij heel erg boeit zijn de foto's van handen op een druk kantkloskussen en die laat zij ook zien.
Ik kan natuurlijk van haar blog geen foto's laten zien dus een klein ideetje van mijn handen op het kantkloskussen. (wel lang geleden hoor)
Dit is dan maar een klein werkje, maar op haar blog zijn handen op een kussen te zien met over de honderd klosjes op intensieve kantklospatronen.
Geniet, maar NIET met mate.

2 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Prachtig, Joke! Ik ben vaak op tetoonstellingen in België geweest, wat maken ze daar toch ook prachtige kanten! En ik heb weleens met ong. 140 (70 paar) klosjes geklost, maar dit zijn er toch wel erg veel. Hoewel, ik had dan ook veel gestapeld. Als ik tijd had, ging ik het vast weer doen, ik blijf het toch zo mooi vinden.
Groetjes, Cisca

sylvia zei

oh ja, herkenbaar!! Het hele fijn rood/gele haaknaaldje!! En de 140 klosjes van Cisca.....ik deed een deel dan in een gehaakt bandje:kon dat mooi op een hoopje liggen terwijl ik met de andere bezig was.
ik krijg er heimwee van!!!!