zondag 6 februari 2011

Ruilen en PR's

Van de week ben ik (weer) aan het opruimen geslagen en kwam nog een mooie zwarte tricot katoen tegen voor het maken van een t-shirt 1,15 x 1,50. ruilen tegen een fq?
Ook een heel stel organza lappen (zie foto) die ik kwijt wil en die wil ik ook wel ruilen voor een fq.

Onze kleinkids hebben weer PR's gezwommen, mijn KD op de 100 m vrij een kleine 2 sec. eraf en onze KZ op de 100 m rug een kleine 5 sec. eraf. Leuk he dat ze daar zo'n plezier in hebben. Hieronder geen zwemfoto's maar voetbalplaatjes van de AH die ze zelf hebben gemaakt.
 

2 opmerkingen:

Lida zei

Wat geweldig, twee van die waterratjes en fantastisch dat ze zo goed kunnen zwemmen! Leuk die plaatjes! groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Zal hem even door sturen naar mijn vriendin, misschien heeft die er wat aan
Groetjes Joke en een fijne dag.