zaterdag 27 februari 2010

Kantklosrol

Als ik op een blog kom lees ik veel over rollen, zoals een deegrol, een siggiesrol, een breirol. Nu was ik aan het opruimen en vond een rolletje met een meter kant die ik zelf heb geklost. Wil ik toch wel even laten zien.
Oorspronkelijk, en dat is wel een aantal jaartjes geleden, was het de bedoeling dat het drie randjes werden voor in de kast. Maar die kast heb ik niet meer maar nog wel dit metertje kant. Hij is wel gemaakt op een kantkloskussen met een rol en die heb ik inmiddels ook al niet meer.
Ook kwam ik mijn verzameling kantklosjes tegen waarvan hier ook een fotootje.
Toen ik destijds begon met sparen was onze dochter ongeveer 12 jaar en vroeg ik haar of zij een paar klosjes voor mij kon versieren.Zij was toen nogal bezig met fimoklei,waarvan hier ook een fotootje. 

1 opmerking:

Annelies.H. zei

Kantklossen, ik heb er bewondering voor, maar zelf nooit gedaan.
Prachtig is je kantje, zonde dat het in de kast ligt.
Erg leuk zoals je met fimoklei je klosje hebt versierd.

Fijne dag verder Annelies